. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: SAC DÖKÜLMESİNE SOGAN VE BAL KARISIMI

30 Aralık 2017 Cumartesi

SAC DÖKÜLMESİNE SOGAN VE BAL KARISIMI






Saclarım asırı dökülüyor. Uzun süredir arastırıyorum. Bu tarifi deneyecegim bakalım ıse yarayacakmı?

Bu konuda önerisi olan varmı...


Ayrıca her derde deva Aloe Vera ile denemelerimde devam etmekte onunla ilgili bilgilerimide aktarayımda umarım isine yarayan cıkar





ALOE VERAYaprağından alınan aloe vera jeli özünü bir kase suda çözünmeye bırakın.Saçınıza ve saç derinize masajla uygulayın. 10 dakika sonra ılık su ile durulayın.

1 yorum:

  1. Güzel öneriler. Benim bildiğim bir reçete yok bu konuda :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.