. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: YUVAMA DÖNDÜM

31 Ağustos 2017 Perşembe

YUVAMA DÖNDÜM


Döndüm :)

Yaklasık bir ay evimden uzaktaydım dolayısıyla blogumdan da uzak kaldım

Önce biraz tatil yapıp, denizin günesin tadını cıkardım yeetmedi bu sene hic yetmedi ama neyse sonra İstanbul ziyareti ile hem kuzumla hem kardesimle hasret giderdim

Yaz aylarında elime fazla bir is almadım ama ön hazırlıklarını tamamladıgım calısmalarım var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.