. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Botoks Maskemizi Kendimiz Hazırlayalım...

12 Ocak 2017 Perşembe

Botoks Maskemizi Kendimiz Hazırlayalım...


Botoks Etkili Maske


Cildi gençleştiren botoks etkili maske


Pek çok farklı durumlarda uygulanacak botos ürünü güzellik merkezlerinde yapılır iken ücret olarak biraz yüksek rakamlara sahiptir. Eğer sizde cildinizdeki kırışıklıklardan kurtulmak istiyorsunuz ve botoks yaptıracak kadar maddi durumunuz yok ise evinize botoks etkili maske hazırlayarak sizde kırışıklıklara elveda diyebilirsiniz.

Botoks Etkili Maske Malzemeleri

  • 1 Yumurtanın Sarısı
  • 1 Tatlı Kaşığı Limon Suyu
  • 1 Tatlı Kaşığı Süt
  • 1 Tatlı Kaşığı Ozon Yağı
  • Yarım Çay Kaşığı Tuz

Botoks Etkili Maske Hazırlanışı ve Uygulanışı

Botoks etkili maske hazırlarken öncelikle cam bir kap alıyoruz ve tüm malzemeleri cam kabın içerisine koyarak sadece tahta kaşık yardımı ile karıştırıyoruz. Birkaç dakika karıştırarak hazırladığınız bu karışımı ardından cildinize masaj yaparak sürüyoruz. Maske cildinizde kuruduktan sonra temizlemiyor ve tekrar bir kat daha maske uyguluyoruz. Bu işlemi 3 kez uyguladıktan sonra cildinizi sadece soğuk su ile yıkıyor ve temiz cildin üzerine ozon yağını aşağıdan yukarıya doğru sürüp uygulamayı tamamlıyoruz.





Kaynak:VipBakım.Com&Tülaydanİnciler






3 yorum:

  1. Güzel karışım, etkisi de dediğiniz gibiyse şahane... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ozon yagını bulamadım yerine alternatif bir madde var mı acaba?bu arada blogunuzu ilgiyle takip ediyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozon yagı hemen hemen tüm aktar ve baharatcılarda oluyor biliyorum cünkü diz agrılarıma kullanıyorum sise icinde ve 10tl gibide uygun bir fiyata satılıyor

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.