. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: GERİ DÖNÜSÜM PENYE BLUZ DİKTİM

29 Haziran 2016 Çarşamba

GERİ DÖNÜSÜM PENYE BLUZ DİKTİM


Post adına bakıpta aldanmayın lütfen valla dikisden hic anlamam
 ama hep bir hevesim vardır bisiler dikmeye sanırım bu yüzden coktur böyle iki penyeden bir seyler elde ettigim

Penye bluzumun üst kısmını cok seviyordum ama kestigim o kısımdaki alt bölüm rengi hic beni acmıyordu

Ya esimin, yada kuzumun giymedigi, siyah bir penye bluzun alt kısmı ile benim bluzun üst kısmı birlestirdim

Yani diktim dedigim sadece bu kısım 😊

Sevdim ben bu yeni halini 
İnanın hem benim, hem bluzumun boyu uzadı üstelik.

Sevgilerimle...




















2 yorum:

  1. Ben biliyordum icinde biryerlerde dikis perisi oldugunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cılgın arkadasım benimm begenmene sevindim senden feyz alıyorum ama benden bu cıkıyor hahahaa

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.