. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: HIDDEN GRUP

26 Mayıs 2016 Perşembe

HIDDEN GRUP



Merhabalar

Uzun süredir biraraya gelemedik zira ben memleketimden uzaklarda, İstanbul'da kardeslerimin yanındayım. Yaklasık üc haftadır kardeslerim ve cocuklar arasında İstanbul hasreti giderdim inanın ilac gibi geldi dogrusu

Ben hobilerim harici pc ye yüklenip sonrasında keyifle oynanan oyun türlerinden Hidden hastasıyım. Yaklasık bir on yıldırda net üzerinden oyunlarım sayesinde müthis dostluklar kurdum. Bircogumuz farklı sehirlerde yasasakda cagımız geregi gerek pc gerek ceplerimiz sayesinde bizler sürekli biraradayız. Net üzerinden arkadasmı olunur, Allah korusun güven olmaz, düsüncelerimizi cürütüp dostluk pekistirdik. Arada birde toparlanıp hasret gideriyor ve birlikte olmanın keyfini sürüyoruz

Hollanda'dan Gaziantep'e İzmir'den Kastamonu'ya Yunanistan'dan İstanbul'a

Tüm Hidden severlere Selam Olsun :D

Can dostlarım iyiki varsınız SEVİYORUM Sizleri...

 

2 yorum:

  1. harika bir gündü tekrardan buluşmak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  2. canlarımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.