. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: SEVGİLERİMLE...

3 Mayıs 2015 Pazar

SEVGİLERİMLE...















Merhabalar :)

Yagıslı kapkaranlık bir Mayıs sabahından Sevgilerimle

Gectigimiz haftalar atölyemden uzak kaldımsada elimdeki örgü tunik bitti bu hafta onun son rötuslarından sonra sizlerle bulusturacagım

Ve allahım nasip ederse önümüzdeki yeni haftada yeni projelere el atacagım

Son iki hafta oldukca verimsizdi benim icin, bahardanmıdır bilemedim canım hicbirsey yapmak istemedi, basit bir fular ördüm sadece :D

Simdi artık tembelligi bir kenara atma zamanı...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.