. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: İKİ CANTANIN DÖNÜSÜMÜ

2 Kasım 2013 Cumartesi

İKİ CANTANIN DÖNÜSÜMÜ




Ayla'mın cantası; sapları cok yıpranmıs,birkac metal aksamı düsmüs ama genelinde iyi durumda olan canta, benim kullanılamaz hale gelmis eski rugan cantamla tarafımdan yenilendi, bakalım son halini nasıl bulacaksınız?



Rugan cantamın sap kısmı ve metal aksamını 2 yıl önce tasınma asamasında temizlik ve toparlanma asamasında kesip saklamıstım iyi cöpcüyümdür bilirsiniz

Yaptıgım yenileme calısmasında canta sapını Ayla'mın cantasına metal aksamları ile monte etmek cok kolay oldu

Sonrasında sadece minik dokunuslar yaptım











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.