. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DUVAR KAGIDI İLE DOLAP KAPLAMA

16 Ekim 2017 Pazartesi

DUVAR KAGIDI İLE DOLAP KAPLAMA








 Uzun süre önce ahsap boyası ile boyadıgım eski komodinlerimi yeniden yeniledim
Maksadım banyo ici dolap yapmaktı ve alttaki kir dolabı üstteki ise malzeme dolabı olacaktı

Duvar kagıdı ile kaplama yaptım üst ve yanları tamamen ama ön kısımda ahsap doku tamamen kaybolmasın diye tamamını kaplamadım

Ayak ilaveleri ile yükselttim dolap boylarını ve hemen banyoya denedim cok cirkin oldu hic begenmedim
O yüzden alt dolap kapagının yönünü degistirecektim kir sepeti icin ama vazgectim

Banyoda iken resimlendirdim ısık daha bol diye ama dolaplar artık kilerde oraya daha cok yakıstılar sanırım


2 yorum:

  1. eleerıne saglık süper olmuşlar güle güle kullan.


    YanıtlaSil
  2. Süper olmuşlar ... Ellerine emeğine sağlık Başkası :)

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.