. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ZEYTİNYAGLI YESİL DOMATES (BEN'DEN)

19 Ekim 2016 Çarşamba

ZEYTİNYAGLI YESİL DOMATES (BEN'DEN)





 Hic denedinizmi bilmem...

Bu ara tursu icin bizde heryer yesil domates
Ben zeytinyaglısını cok severim eksi eksi enfes olur
Bildiginiz zeytinyaglı tariflerindenn farkı pirinc kullanmamak
Malzemeler sadece sogan sarımsak yesil domates dilerseniz kırmızı biber ve domates ve tabiki tuz biber ve olmassa olmazım bir tutam zencefil









Yanına ızgara tavuk ve kırmızı yesil ve sarı biber kızartması


ve bool yesillikle bir salata

hadii deneyin eger denemeyenler varsa 

4 yorum:

  1. Elinize sağlık. Buna benzer bir yemeği ben de yaparım. Babaannemin tarifidir. Onlar da eskiden yeşil domatesle yaparlarmış. Ancak sonradan kırmızı domatesle yapmaya başlamışlar. Ben de kırmızıyla yapıyorum. Sizinkinden tek farkı içine pirinç ve maydanoz konması. Gerçekten çok lezzetli ve faydalı bir yemek. Hatta sizinkinde pirinç olmadığı için diyet yapanlar için daha uygun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Beyaz Sardunya, aslında et veya kıyma ile yemegini bende denemek istiyorum ama z.yaglı o kadar hosuma gidiyorki son anda vazgeciyorum :D

      Sil
  2. OHHHH AFİYET OLSUNNNN BAŞKASIII..ELLERİNE SAĞLIKKK

    YanıtlaSil
  3. Biz yeşil domatesi sadece turşu için kullanırız.görüntü çok güzel, lezzeti de güzeldir eminim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.