. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: 3D ÇALIŞMALARIM

22 Mart 2015 Pazar

3D ÇALIŞMALARIM



Evet sonunda 3D resimlerimi astım duvara ama Nuray'cıgım calısması olan ve bana hediye ettigi İspanyol güzelim henüz istedigim kıvamda degil, üzerinde biraz daha calısmam gerekiyor

Kasnak üzerine penye calısmamıda  ilk fırsatta 3Dye dönüstürecegim

Köpük üzerinde resim daha dogal oldu sanırım belki digerlerinide köpük üzerine tasırım







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.