. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ŞAFAK SAYIYORUM...

7 Ocak 2015 Çarşamba

ŞAFAK SAYIYORUM...


2015 Tekrar hepimize hayırlı olsun...
Soguk ve bembeyaz memleketimden tüm dostlara sevgiler
Şafak sayıyorum bu günlerde asker olan oglumla birlikte
Minicik bir bebekken bile, nereye gidersen gelirim seninle inan bana askerlik yapacagın yerde senin kıslanın hemen dibine cadır kurarım kalacak yerim olmassa derdim...
Tek cocuk oluncamı böyle bilmem ama okudugu dört yıllık üniversite yıllarından bile uzun geldi bu bir yıl bana

Bu soguk karla kaplı vatanımızda, vatan askerlerimize, askerlerim allahıma emanet olsun
Allahım tüm evlatları anababalarına bagıslasın

Gelelim calısmalarımıza

Bugünlerde ilgi alanım

Cam sise kesmek

:)

Henüz arastırmalar yapıyorum bu konuda

Sizlerle paylasacagım calısmalarımda var ama henüz resimlendiremedim

Bugün bu postum sizlerle sohbet etme istegimden kaynaklandı

Bir sekilde icimi dökmek, anlatmak

SEVGİLERİMLE...


2 yorum:

  1. Allah hayırlısıyla kavuştursun yavurumuza İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok tesekkkür ederim, iyiki varsın miskin ve beceriksizim :)
      Bu arada üsengeclikde yapıp diger bir yorumunuda buradan cevaplayıp diyorumki ayyy evet haklısın miskinim bu yabancılar cok yaratıcılar, dahiler, calıskanlar haklısın valla

      Sil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.