. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Dogalgaz Borularını Bakın Nasıl Kapattım

26 Eylül 2014 Cuma

Dogalgaz Borularını Bakın Nasıl Kapattım



O kadar cok ilgi cekti ve o kadar cok soru aldımki; bu eski tarihli post üzerine ekleme yapma geregi duydum. Dogalgaz borularını kaplama kapatma isinde kullandıgım malzeme. Her rengi mevcut. Tüm hobby magazalarında ve net üzerinde bulabilirsiniz. Ama ne yazıkki ismi nedir bilmiyorum. Mini parlak taslar var üzerinde. Ben mutfakta bu resimdeki rengi kullandım ama koridordaki mavi. Oldukca enli ve metre isi satılıyor. 











Mutfagımda ve koridorumda dogalgaz boruları var ve bilirsiniz hepde simsiyahlar, ic karartıcı dimi... Genelde görüyorum boya ile kapatıyorlar siyah cirkin görüntüyü ben boyamak istemedim heee bu arada siyah rengi severim ama duvarlar boyanırken borularıda ara ara boyamıs boyacılar cirkindi ve temizligi zordu. Benimde aklıma borularıda ışıl ışıl hale getirmek geldi. Bir alısverisimde bu malzemeyi buldum, genelde elbise, bluz süslemede kullanılan bu malzeme ile ben boruları kapladım. Sıcak silikon ile yapıstırdım, Yardımcım tabikii Nalan'dı ve ikimzinde sıcak slikonlardan parmaklarımız yandı fekaaat degdi dogrusu





Dönemeclerdeki kelepce borular kaplanarak kapatılacak, ben bu asamada resimleri eklemek istedim










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.