. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Cöp Sis Cubukları Mini Gül Tomurcukları ile Tablo Olurmu?

17 Temmuz 2014 Perşembe

Cöp Sis Cubukları Mini Gül Tomurcukları ile Tablo Olurmu?




 Bu tür çalışmalardan çok keyif alıyorum...
Nalanla bahçede çalışırken, o gülleri budayıp kestiklerini atarken, minik tomurcukları gördüm, kıyamadım toplayabildigimi topladım. Ana fikir o zaman olustu kafamda
Kaktüsümü yeni evine taşıdıgım için minik saksısı boş kalmıştı
Tablomda ilk kafamdaki fikir saksıdaki minik tomurcuklardı
Sonrasında ev, bahçe fikri gelişti kendiliğinden
Kullandığım diğer malzemelere gelince;
Çöp şiş çubukları, mumluk yaptığım duy'lardan çıkan tel kablolar, Sinem'in Fethiye'den getirdiği deniz taşları ve yine bahçemizden toplayıp kuruttuğum ağaç dalları




 
Biraz daha yakın plan resimlerde minik SARI-LACİVERT Uğurböceğimide görebilirsiniz










Gül tomurcuklarım ileride pıtır pıtır dökülmesinler diye vernikledim





Beyaz tel ile uydurduğuma göre kuşlarım Martı olsun bari
Haa bu arada kapıda zil ve süpürge çalışmalarımıda es geçmeyelim lütfen :D




Bahçede su kuyusu ve kovasıda tarafımdan düşünüldü




Kurdeladan yaptığım perdelerim resimde görünememiş ne yazıkki  :)
(Cadıyım yaa ben süpürgem kapı eşiğinde,  araba yoktu tabloya monte edecek)













eeeeeee nasıl buldunuz???



1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.