. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: BUYRUN BENİM :))

5 Mart 2013 Salı

BUYRUN BENİM :))



 Merhabalar blog misafirlerim; belki blog evime kadar gelip bana şeref vermisken benide biraz tanımak isterseniz diye kendimi anlatmak istiyorum sizlere, zira misafir gittigim bazı blog arkadaslarımın evsahibi ile ilgili bazen merak uyanıyor bende, tanımak istiyorum gittigim blog sahibini belki bana misafir gelen dostlarda beni biraz tanımak isterler diye düsündüm o yüzden kendimden bahsedecegim sizlere; müsaadenizle...

   

   64/Ekim dogumluyum Kastamonu'luyum lisede elsanatları ve cicek egitimi aldım, calısırken üniversite okuyup halkla iliskiler mezunu olarak memuriyetimi yönlendirdim 6 sene öncesi ise emekli oldum.

   21 yıl calısıp emekli olduktan, bir yıl sonrasında ise tek evladımı üniversite okuması icin uzak diyarlara yolladıktan sonra kendime ne kadar cok vakit kaldıgını kesfettim.

   Emekli olmamın en güzeli ise geceleri diledigim kadar gec yatıp canım ne isterse onu yapabilmek, bunuda fırsat bilip ilgimi ceken tüm elislerime hobilerime tüm vaktimi ayırmaktayım ve tabii sizlerle paylasmaktayım

   Kisisel özelliklerime gelince; fanatik denilecek ölcülerde Fenerbahceliyim, biraz cılgın hatta deli, sürekli gülen ama cok duygusal bir kisilige sahibim bu beni deli ediyor dogrusu kahkahalarla gülerken hıckırarak aglamaya dönüstürmem yokmu gidisatı bu beni deli ediyor ama degisemiyorum böyleyim, ayrıca Ekim dogumlu oldugumu söylemistimya hani Terazi burcuyum dolayısıyla ve burcumun tüm özelliklerinide tasımaktayım :) acaip derecede düzeyli dengeliyim ben...

   Karar aldım şu anda kendi kendime...Bundan böyle blogevimde sıksık uzun uzun yazılar yazacagım, nedenmi? zevkli geldi bu is bana :) icimi günlüge dökermis gibi sanki yada bir psikologun koltuguna uzanıp gecmise dokunurmus gibi... Evet bundan sonra calısmalarımla birlikte yazılarımıda okuyup bana yol göstereceklerde olabilir aranızda, bu fikir cok hosuma gitti dogrusu :)

   Evet iste ben; bundan sonra sizlerle daha sık karsılıklı yazısmalıyız sevgili blogmisafirlerim, umarım beni cevapsız bırakmazsınız sizlerde yorumlarınızla rica etsem bana seslenirmisiniz ???



1 yorum:


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.